محمدپرهاممحمدپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

نفسمون پرهام

0413

یادداشت چهارم

1392/2/24 8:31
نویسنده : مرجان
118 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

من امروز بحساب خودم دقیقا در روز ۲ از هفته ۱۳ هستم به امید خدا امروز عصر یعنی حدود ۲-۳ ساعت دیگه میخوام برم برای سونو ان تی و ان بی و فردا هم ایشالله برای آزمایش غربالگری تا از سلامت نینی نازی که تو وجودم دارم مطمئن بشم. در تمام طول این ۳ ماه یا بهتر بگم ۲ ماه که از وجود هدیه خدا تو دلم آگاه شدم بعد از سلامتیش خیلی دوست داشتم بدونم انسانی که تو وجودم داره شکل میگیره جنسیتش چیه هر چند که از قبل به یکی از دو جنس بیشتر راغب بودم ولی خداوند مهربون میدونه که فقط واسه این نبود که دلم میخواست جنسیت نینیمو بدونم خودم احساس میکنم بیشتر برای اینکه از بلاتکلیفی خارج بشم و  وقتی دارم باهاش حرف میزنم یا بهش فکر میکنم راحتتر باشم و خیالبافیهامو در مورد آینده اش بیشتر رنگ واقعیت بدم ، یا نمیدونم برم براش خرید کنم (الهی بمیرم که تا حالا هنوز هیچی واسه نینی مظلومم نخریدم )و... میدونید خدا میدونه که فقط سلامتیش مهمه و اینکه واقعا دختر باشه یا پسر حالا دیگه برام مهم نیست فقط دلم میخواد بدونم چیه. حالا همین جا از خدای مهربونم میخوام که به همه و از جمله فرزند سالم و بعد صالح عطا کنه و در مورد جنسیت هم هر چی که خودش واسمون خیر و صلاح میدونه و میدونه که بهتر از عهده تربیتش بر میایم برامون رقم بزنه براستی که او همیشه از خود ما خیر و صلاحمون رو بهتره میدونه.

یه کم استرس دارم خداجون، کمکم کن! کاش امروز مشخص بشه جنسیت نینی!

خداجون ازت خواهش میکنم یکم از حساسیتهای همسری کم کن.

خداجون ازت خواهش میکنم کاری کن که هردومون روز بروز توانایی برقراری ارتباط با نینی مون بیشتر بشه و همسری هم بیشتر احساساتشو  بروز ده. ای کاش میشد امروز بیاد داخل و نینی رو ببینه خودش!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)