محمدپرهاممحمدپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

نفسمون پرهام

0413

یادداشت سوم

1392/2/24 8:29
نویسنده : مرجان
142 بازدید
اشتراک گذاری

سسسسلام سسسسلام صد تا سسسسلام

من بعد از یه وفقه طولانی بالاخره اومدم که اپ کنم با دست پر هم اومدم دوست جونا با خبرهای خوششششششششششش

اگه گفتین چی؟

آره نینی گولوی ما بالاخره اومد تو دل مامانیش.... هورااااا 

و کلی مامانی و بابایی رو خوشحال کرد

عزیییییییییییزم جیگر مامانی قربونت برم که انقدر مهربون بودی که دلت نیومد مامانی و بابایی و منتظر بزاری و زود زود پریدی تو دل مامان

واییییییییییییییییی خدا جونم خدای خوب و مهربونم قربونت برم که یکبار دیگه لطف و محبتت و به من ثابت کردی واقعا نمیدونم چطوری باید ازت تشکر کنم حقیقتا زبونم قاصره از تشکر فقط میتونم بگم شکر شکر شکر صد هزار مرتبه شکر و دلم میخواد بدونی عاشششششششششقتم خدا جون

البته من بعد از تشکر از خدا جون باید رسما از حضرت معصومه کریمه اهل بیت که واقعا به من ثابت شد لقبش برازندشه و  امام رضا ی رئوف که واقعا  بهمون محبت کردن و روی زائرشونو زمین ننداختن هم تشکر کنم.

خدای مهربون ازت میخوام این روزهای شیرینو قسمت همه بکنی و دامن همه منتظرای نینی سبز بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)