محمدپرهاممحمدپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

نفسمون پرهام

0413

یادداشت هفتم

1392/2/24 8:45
نویسنده : مرجان
121 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بی مقدمه میرم سر اصل مطلب بعد از ماجرای فهمیدن کم کاری تیروئید و تعطیلات هفته گذشته که باعث شد نتونم هیچ کدوم از ۲تا دکترای زنانم که این مدت رفتم پیششون رو پیدا کنم دیروز از یکیشون وقت قبلی داشتم رفتم هم برای چکاپ ماهانه و هم بیان این موضوع که از شانس بدم همون لحظه یه زایمان اورژانسی پیش اومد و خانوم دکتر رفت بیمارستان و ماها موندیم حالا امروز مجددا وقت داده و قراره ساعت ۳.۵ که از سر کار رفتم خونه نمازمو بخونم و همسری نهار بخوره و بریم دیروز وقتی خانم دکتر رفت بیمارستان مامای دستیارش اومد بیرون تا اگه کسی سوالی داره جواب بده منم جریانو بهش گفتم و گفت حتما باید برم پیش فوق تخصص غدد حالا امروز امیدوارم که بتونم از اون دکتر هم یه وقت نزدیک بگیرم ببینم چی میگه... از روزی که این جریانو فهمیدم علی رغم تحقیقات گسترده ای که از نت و این ورو اونور انجام دادم ولی خیلی نگرانو ناارومم از خدا میخوام که زودتر نگرانیم بر طرف بشه و خودمو نینی هردو به آرامش برسیم دلم میخواد برنامه ریزی کنم بعد از پایان هفته ۱۶ یه سونوی تشخیص جنسیت برم و بفهمم بالاخره نینی نازم چیه و کم کم برم براش خرید...  وای چه حالی بده خرید واسه عزیزه دلت............

الان ساعت ۱۴:۴۵ است ۱۵:۳۰ همسری میاد دنبالم برم سریع کارمو بکنم و برم مطب ببینم چی میشه خواهش میکنم واسمون دعا کنید که ایشالله همه چی خوب باشه و ضمنا این خانوم دکتر به اندازه کافی اعتمادمو جلب کنه و خیالم راحت بشه و دیگه پیش اون یکی دکترم نرم و تا آخر زایمانم همین دکترم بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)