محمدپرهاممحمدپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

نفسمون پرهام

0413

یادداشت پنجم

1392/2/24 8:32
نویسنده : مرجان
119 بازدید
اشتراک گذاری

سونوی ان تی

سلام

اون روز عصر بالاخره رفتیم سونو ولی چشمتون روز بد نبینه از شانس من دکتر سونوگرافیست چنان دکتر جدی و خشک و عصا قورت داده ای بود که نه تنها بهیچ کدوم از سوالام جواب نداد و جنسیت نینی رو هم نگفت که حاضر نشد مانیتورش رو یه کم بسمت من مایل کنه که نینی نازمو ببینم . خیلی از دستش عصبانی شدم و تو دلم کلی القاب رکیک نثارش کردم که دلم خنک بشه! خلاصه که فقط موارد روتین سونو ان تی رو توی برگه قید کرد که با اینکه جوابو هنوز نبردم به دکی خودم نشون بدم بنظرم خدا رو شکر همه چی خوبه. فرداش هم جوابو برداشتم و رفتم ازمایشگاه و تست غربالگری هم دادم. امروز اگه خدا بخواد عصر جواب هردو رو میبرم که دکترم ببینه.

خداجونم بخاطر همه نعمتهات ممنونم.

۱۶ بهمن دوباره وقت دکتر دارم اگه ایشالله همه چیز خوب پیش بره احتمالا ازش بخوام سونوی جنسیت برام بنویسه...

توکلت علی الله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)