محمدپرهاممحمدپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

نفسمون پرهام

0413

تولد 2سالگیت مبارک

1393/4/23 8:40
نویسنده : مرجان
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

تولدت مبارک خوشکلم  ایشالله که 120 ساله بشی عزیزم و ما به موقعش جشن ورود به مدرسه ، دانشگاه ، فارغ التحصیلی و دامادیتو برگزار کنیمبوس

این نینی وبلاگ نمیدونم چه بلایی سرش اومده که مدتیه انقدر اذیت میکنه و من هر موقع میخوام بیام آپ کنم باز نمیشه و به در بسته میخورم اینه با وجود گذشتن حدود 4 ماه از عید تازه این دومین پست منه به هرحال شرمندم عزیزم.

سرعت بزرگ شدن و یادگیری بچه ها تو این سن انقدر بالاست و این تغییرات روزانه شون شیرین و هیجان انگیزه که من دوست دارم از لحظه لحظه های زندگی با این موجود دوست داشتنی که 2 سال وارد زندگیمون شده و کلی متحولش کرده فیلم داشته باشم اما دریغ که امکان پذیر نیست ضمن اینکه فکر میکنم بخصوص با این وقت کم من هم نمیشه همه چیز و بخاطر سپرد و اینجا یادداشت کرد پس فقط سعی میکنم گوشه هایی از این لحظه های شیرین رو اینجا بیادگاری بزارم.

بخاطر ماه رمضون قرار شده جشن تولد 2سالگی گلی پرهاممون رو پنج شنبه 2 مرداد برگزار کنیم چون من بعدش حدودا یک ماه تعطیلم. ایشالله بعد از جشن با عکسای خوشگلش میام و آپ میکنم.

متاسفانه بعلت دست تنها بودن و خستگی و هیجان بیش از حد پرهام عکسهای تولد بسیار هولهولکی شد و  چندان جالب نشد:

 

سفره افطار قبل از اومدن مهمونا

 

بعد از اومدن نشد دیگه عکس بگیرم

 

 

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)