محمدپرهاممحمدپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

نفسمون پرهام

0413

مرداد ماه

1392/8/27 14:36
نویسنده : مرجان
298 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پسر قشنگ مامان این روزا خیلی بلا شده، فرز و زبر و زرنگ در عرض 3 سوت کل خونه رو چهار دست و پا طی میکنه و به همه جا سرک میشه و همه چیز بررسی میکنه یا بهم میریزه و ضمنابیشتر از هر زمان دیگه ای هم شیرین و خواستنی شده طوری که واقعا من و باباییش علی رغم همه شیطنتهاش حتیوقتی که میخوابه دلمون براش تنگ میشه خصوصا باباییش که اگه از بیرون بیاد و ببینه گلی پرهام خوابه مدام میگه : برم بیدارش کنم؟ حوصله ام سر رفت ، دلم براش تنگ شد! و... آخه من وهمسری طبق روال هر سال توی تابستان حدود یک ماهی تعطیل بودیم و طی این مدت حسابی با گلیمون خوش گذروندیم و اونم طفلی خیلی به حضورمون عادت کرد و وابسته تر شد و حالا که بعد از این مدت دوباره اومدیم سر کار مطمئنا یه کم بهش سخت میگذره

راستی تو این تعطیلات یه مسافرت چند روزه شمال هم رفتیم که خیلی خوش گذشت .

پرهام ودریا

پرهام در جنگل

عکسهای تولد انگری بردزی عشق مامان:

تقریبا تمام هدیه ها پول بود

200هزار تومن پول هدیه مادر جون (مامان بابایی)

ماشین شارژی هدیه مامان جون و بابا جون ( مامان و بابای خودم)

تاب بارفیکسی موزیکالedu play هدیه من و بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)