محمدپرهاممحمدپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

نفسمون پرهام

0413

مامان دلتنگ

1392/2/24 9:33
نویسنده : مرجان
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگل مامان ، اگه بدونی............ الان که تو تو خونه پیش مادرجونت هستی و من اینجا سر کار چقدر دلتنگتم خوشگلم مطمئنم که تو هم به همین اندازه دلت واسه مامانی تنگ میشه ، بدجوری منو بابایی رو عاشق خودت کردی...

محمدپرهام من 9 ماهش تموم شده ولی علی رغم همه جنب و جوش و شیطنتهای زیادش هنوز چهاردست و پا راه نمیره دلم میخواد زودتر این اتفاق بیفته و یه کم خیالم راحت بشه دندونای بالات هم دو سه روزه که تیغ زده خوشگلم و دیشب بعد از مدتی راحتتر خوابیدی ، مامانت که من باشم هنوز فرصت نکردم یه سر و سامونی به عکسایی که از ابتدای تولدت تا حالا ازت گرفتیم بدم و همینطور مونده، خدا کنه زودتر فرصت کنم بهشون رسیدگی کنم و ازشون گلچین کنم و بدم چاپ و هر چه زودتر برات یه آلبوم خوشگل تهیه کنم.

خیلی دوستت دارم عزیزم واسه من و بابایی خیلی دعا کن ، بخصوص باباییت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)