محمدپرهاممحمدپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

نفسمون پرهام

0413

مامان شرمنده

1392/2/24 9:32
نویسنده : مرجان
236 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم فردا تولد 8 ماهگیت هست ولی مامانت هنوز فرصت کافی بدست نیاورده تا وبلاگ تو رو بنویسه و خوشگل کنه قصد دارم از سیسمونی و خاطره زایمانم شروع کنم و بعد همه لحظات زیبایی رو که بعد ازتولدت برامون ساختی و تا حالا همه رو تو ذهنم ثبت کردم بیارمو اینجا بنویسم تا به یادگار واسه همه مون بمونه دلم میخواد یه دفتر خاطرات تصویری برات درست کنم حتما اینکارو خواهم کرد قول میدم عزیز دلم. امیدوارم تو تعطیلات عید موفق بشم.

فقط اینو بدون که من و بابایی عاشقت هستیم و بی نهایت دوستت داریم پسر خوشکل مامان.

بعد نوشت:

امروز 18 اردیبهشت و من چند تا از عکسای اون اوایل رو آوردم و بدون شرح میزارم اینجا که یادگار بمونه:

چندروزگی12 روزگی

عکس های خواب

عکسهای خواب

عشق مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)