محمدپرهاممحمدپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

نفسمون پرهام

0413

یادداشت بیست وسوم

1392/2/24 8:28
نویسنده : مرجان
146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این روزا خیلی عذاب وجدان دارم آخه من به خاطر وضعیت شغلی مزخرفم ( کارمند ساعتی ) مجبور شدم کوچولوی بیچاره ام رو از ۲.۵ ماهگی رها کنم پیش این مامان بزرگ و اون مامان بزرگ و بیام سرکار... خدا ازشون نگذره... مثلا تو یه ارگان خوب دولتی دارم کار میکنم ولی علی رغم گذشتنه بیش از ۳ سال از شروع خدمتم اینجا هنوز یه قرارداد انجام کار معین با هام نبستنو تو این مدت فقط ازمون بهره کشی کردن خدا ازشون نگذره که با مرخصی من موافقت نکردنو من مجبور طفل معصوم ۲ ماهه مو بزارم و بیام سرکار تا ۳ سال زحمتم اینجا هدر نره و نگن خوش اومدی آخه قول داده بودن امسال تبدیل وضعیت بشیم به این امید ۳ ماه پیش اول مهر اومدم سر کار ولی تا امروز که ۲ دی هنوز هیچ اتفاقی نیوفتاده این روزا خیلی ناراحتم همش نگرانم بچه ام از نظر عاطفی با کمبود مواجه بشه و این تنها گذاشتنش بعدها برام پیامد بدی داشته باشه خدای خوبم خودت حافظ و نگه دار بچه ام باش چه جسمش و چه روح و روانش تو خودت میدونی که شرایط بد اقتصادی جامعه مون باعث شده که این شرایط تحمل کنم خودت کمک کن دلم خیلی گرفته و از حالا به همه کارمندایی که قراره بعد از این از مرخصی زایمان ۹ ماهه استفاده کنن و١ ساعت پاس شیر دارن غبطه میخورم خوشششششششششششش بحالشون..........................

خوششششششششششش بحال خودشون............................

وخوشششششششش بحاله نینی هاشون..................................

خدایا خودت کمک کن در برابر تحمل این همه سختی حداقل چیزی بدست بیارم خودت کمک کن هر چند که از حالا میدونم هیچ چیز جای نینیمو واسه من و جای من رو واسه نینیم نمیگیره ...

خدایا این روزا خیلی به کمکت احتیاج دارمبخصوص که داریم به امید خدا خونه میخریم این خیلی خوبه و با حدود ۵۰ میلیون قرض !!!

خیلی بده که برای داشتن یه سقف کوچیک و یه حداقلجون پناه تو این مملکتمجبور باشیچند صدمیلیون بابت یه آپارتمان ۲۰سال ساخت کوچیک پول بدی از لحاظ مالی خیلی تو فشاریم وبعد از خرید این خونه خیلی بدتر هم شده و باید حساب ریال حقوقمون رو هم برسیم تا قسطها عقب نیفته

خدایا خداجونم خیلی دلم گرفته فقط یاد تو که آرومم میکنه خواهش میکنم گره از کار همه بگشا و مشکلات همه رو حل کن. خداجون شرایط فعلی جهان خیلی بحرانی شده من و همسرم که از لحاظ روحی واقعا کم آوردیم و مرز افسردگی هستیم خودت کمکی برسون و فرجش رو نزدیک کن آمین یا رب العالمیننننننننننننننننننننننن

بعدا نوشت:

قدم گل پسریم انقدر مبارک و خوب بود برام که بعد از چند ماه به لطف خدا هم خونه خریدیم و همقراردادم درست شد . واقعا که وجود بچه پر از برکته ، شنیده بودم هر انکس که دندان دهد نان دهد ولی با دیدن این اتفاقای خوب ایمان آوردم به این جمله... اینو واسه اونایی گفتم که از ترس هزینه ها بچه دار نمیشن.

خداجون شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)