محمدپرهاممحمدپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

نفسمون پرهام

0413

یادداشت نوزدهم

1391/2/23 11:12
نویسنده : مرجان
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری ناز مامان

 

خوبی عزیزم؟ امروز دقیقا ۲۹ هفته و ۵ روزه هستی، شکر خدا زمان داره زود میگذره و تو گل پسرم تو دل من داری روز بروز بزرگتر و به لحظه تولدت نزدیکتر میشی .از وقایع این چند وقته بگم که برات کلی خرید کردیم عزیزم ، یه عالمه جی جی های ناز برات خریدیم، بجز یه کم خرده ریز اکثر خریدهات انجام شده و تقریبا یه اتاق کامل از وسایلت تو خونه پر شده البته بیشترش هنوز تو کارتنن و روشون ملحفه کشیدیم یعنی هنوز وسایل نازتو نچیدیم تا موقعش برسه... راستی هفته پیش تخت و کمدت رو هم اوردن پسرم ولی هنوز نصابش برای نصب نیومده ایشالله تو این هفته یه روز میاد و نصبشون میکنه آخه میدونی که باباییت چند روزه برای ماموریت کاری رفته کرمانشاه و ایشالله امشب برمیگرده پیش ما ، مطمئم تو گل پسرم خوب فهمیدی که من اصلا طاقت دوری از باباییتو ندارم و این ۴روز واقعا بهم سخت گذشته بخصوص امروز ۲۳ اردیبهشت که روز زن و مادر هم هست و بیش از هر زمان دیگه ای دلم میخواست پیشم بود و انتظار محبتش رو داشتم ، گل پسرم هدیه مامانی که از طرف شما برام خریده بود بدستم رسید ، ممنونم، خیلی خوشحالم کرد، مامانی مهربونت( مامان بابایی) یه پیراهن بارداری خوشگل برام خریده بود و خیلی با دقت کادو پیچ کرده بود و روش هم یه مطلب از طرف تو نوشته بود که با خوندنش کلی شاد شدم و خندیدم آخه من هر سال فقط به مناسبت زن بودن این روز کادو میگرفتم و تبریک میشنیدم ولی امسال اولین سالی هست که منم مادر شدم و یه کوچولوی ناز تو دلم دارم ، خدا رو بخاطر همه نعماتش و وجود نازنین تو واقعا شاکرم.

یه چیز دیگه: صحبت کردم که تا اخر این ماه هم برم سر کار و ایشالله از اول خرداد تو خونه باشمو به خودم و شما گل پسرم برسم یعنی حدود ۵۰ روزی با هم استراحت کنیم و برای حضور قشنگ شما آماده بشیم. نمیدونم قضیه برگشتم سر کار چطوری میشه، فعلا که فقط با مرخصیم تا اول مهر موافقت شده و احتمالا از اون زمان باید بیام سر کار ولی اینکه شرایط بهم این اجازه رو میده یا نه فعلا کاملا واسم مبهمه و سپردم بخدا تا هرچه بادا بادا. تو نگران نباش عزیزم فقط سعی کن خوب خوب رشد کنی و سلامت و تپلی بدنیا بیای جیگرم.

خیلی دوسسسسسسسسستت دارم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)