محمدپرهاممحمدپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

نفسمون پرهام

0413

یادداشت دوازدهم

1390/11/25 9:00
نویسنده : مرجان
109 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

 

فردا قراره برم سونو هم بابت مرحله دوم غربالگری آنومالی و هم تشخیص جنسیت قطعی تو نازنینم.

یکم نگرانم نمیدونم چرا! اومدم اینجا به خدای مهربون بگم خداجون من و همسری از ته قلبمون راضیم به رضای تو و ازت میخوایم در درجه اول یه نینی سالم و صالح  بهمون عطا کنی نه تنها به ما که به همه و بعد هم در مورد جنسیتش هر چی که خودت صلاح دونستی همون بشه واقعا فهمیدم که توی این دنیای فانی اگه سلامتی نداشته باشی همه چیز پیش چشمت تیره و تاره و هیچ چیز ارزش نداره.

 پس خدای گلم به ما آن ده که آن به. 

خدارو شکر بابایی حالش بهتره گلم منم از نگرانیم خیلی کاسته شده... دیگه اینکه این چند وقته بی صبرانه منتظر احساس تکونهای شما بوده و هستم که امیدوارم بزودی میسر بشه و خیالم ازین جهت هم راحت بشه. البته دیشب یه چیزی حس کردم ولی شک دارم توهم نباشه حالا باز صبر میکنم.

پس به امید دیدار تا فردا گلمممممممممم

خیلی مواظب خودت باش.

بی صبرانه انتظار دیدن روی ماهت رو میکشم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)