محمدپرهاممحمدپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

نفسمون پرهام

0413

یادداشت ششم

1392/2/24 8:39
نویسنده : مرجان
130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نینی گولوی مامان

 عزیز دلم امروز رفتم جواب ازمایش تیروئیدی که همراه ازمایش غربالگری به اصرار خودم خانوم دکتر نوشت به دکی درمانگاه اداره نشون دادم... عزیز دلم ازمایش غربالگری خوشبختانه نتیجش خوب بود ولی متاسفانه مامانی کم کاری تیروئید پیدا کرده خیلی نگران شدم خصوصا بخاطر اینکه قبلا مطالب بدی راجع به عوارض کم کاری تیروئید روی جنین شنیده بودم دکی درمانگاه گفت باید زودتر یه ازمایش کامل تیروئید بدم و ضمنا هم به متخصص زنانم بگم و تحت نظر یه متخصص غدد باشم که سریعا درمانو شروع کنه که خدای ناکرده روی شما اثر منفیی نگذاره غنچه مامان!

حالا تا عصر که برم پیش خانوم دکتر و نظرشو بپرسم قلبم میاد تو دهنم...

خدا جونم ازت خواهش میکنم که زود زود و راحت این مشکل حل بشه و اثر بدی نگذاره روی  گلم

میدونی جیگرم از اون موقع تا حالا همش دارم خودمو سر زنش میکنم که اولا چرا خودم قبل بارداری به دکی نگفتم که برام یه ازمایش جدید بنویسه هم اینکه همش خودمو سرزنش میکنم که نکنه اون چند ماهی که به توصیه دیگران بجای نمک یددار از نمک دریا استفاده کردم عامل این مسئله باشه.

به هر حال نگرانم واسه هردومون دعا کن عزیزم...

از خداجون هم میخوام که مثل همیشه هوامونو داشته باشه هوای ما دوتا. و همه مامانا ونینی های عالم.

یا امام رضا امشب شب شهادتتونه آقا بچه من بیمه خودتونه.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگس مامان باران
27 فروردین 92 10:29
سلام عزیزم دخمل من باران مظفری تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر